21.09.2017

Oh Wonder

Hej!

Od miesiąca tutaj pusto, ale nawet nie mam czego dodawać, bo ostatnio nie rysuję. Od miesiąca jedyne co zrobiłam to dwie mandale na formacie A6, dlatego dzisiaj publikuję zaległy rysunek, jeszcze z wakacji.
Czekam tylko na jakąś chwilę odpoczynku w szkole, kiedy będę mogła trochę zadbać o blogowe sprawy - Samorząd Uczniowski, nauka, a do tego doszedł etap rejonowy z konkursu, wieć prędko to nie nastąpi, ale każdą wolną staram się wykorzystać na rysowanie.


Zaczyna mi się powoli wydawać, że na rysunki Oh Wonder powinnam utworzyć całkiem osobną kategorię postów, bo ten dzisiejszy jest już czwartym rysunkiem Oh Wonder w mojej kolekcji. 
No ale co zrobić.. :D 

Rysunek wykonałam oczywiście tą samą techniką to zawsze - KIN Polycolor portret i KIN Mondeluz. Tło - pastele suche Masters Pastel. Z efektu i wykonania jestem zadowolona, trochę mniej z uchwycenia podobieństwa. Całość zajęła mi około 5 godzin.
Czy ktoś wie jak oduczyć się nawyku powiększania oczu? :))

Ania


3 komentarze :

  1. Śliczne :) Mi szczerze większe oczy nawet bardziej się podobają. Co z tego, że rysunki nie są wtedy mega realistyczne, ale według mnie fajnie to wygląda. A twierdząc, że na tym rysunku są za duże oczy, one wydawałyby ci się malutkie, gdybyś zobaczyła rysunek mojej koleżanki. Ona potrafi narysować oko na pół twarzy (tyle że nie rysuje przy tym realistycznych rysunków). A cała praca wyszła ci super, grzywka na włosach Josephine wyszła świetnie, też lubię ten zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam. Ostatnio nie ma czasu na nic. Powodzenia na konkursie (ja zaraz, no jakies 1,5h, pisze szkolny etap).
    xoxo
    L.(www.slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, jak ślicznie!!! Są BARDZO podobni! Od razu widać, że to Oh Wonder. :)
    Mam taki sposób na oduczenie się wszystkich złych artystycznych nawyków. :) Chyba już Ci polecałam tę książkę - Lee Hammond - Wielka Księga Rysowania. Jest tam po prostu wszystko! Jedną z jej świetnych wskazówek jest wydrukowanie zdjęcia z jakiego rysujemy, zrobienie na nim kratek - to samo na papierze. Później do każdej kratki przerysować zawartość kratki ze zdjęcia. Bardzo pomaga to w utrzymaniu proporcji!
    Masz cudowny warsztat i kreskę. :D Twoja technika rysowania szalenie mnie się podoba. Już nie wspominając o włosach, na które nie mogę się napatrzeć! (w ogóle od tej pracy nie mogę oderwać wzroku)

    Powodzenia, pozdrawiam!
    www.werka-wu@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń