4.10.2016

Lilla Lou - Uwolnij Kolory

Hej !

Ostatnio przeglądając galerię Lilla Lou trafiłam na czyjąś pracę konkursową "Uwolnij Kolory". Dopiero po skończeniu mojej pracy dowiedziałam się, że takowy konkurs organizuje Vitany . Jeśli chcecie zobaczyć moją pracę do tego konkursu, zapraszam do dalszej części posta :)



 


Zabawne jest to, że na początku nie mogłam nigdzie nic znaleźć na temat tego konkursu. Nawet wydaje mi się, że na blogu Vitany jakoś to przeoczyłam, mimo tego ze jest jako pierwszy post. Albo pomyliłam blogi..
Mimo tego już sam tytuł konkursu bardzo mi się spodobał, a w głowie od razu pojawił się pomysł :) Postanowiłam spróbować swoich sił i zrobiłam jedną pracę na obrysie Lilla Lou, chociaż później okazało się, że nie było to konieczne.

Do wykonania rysunku użyłam kredek Mondeluz oraz Polycolor (do skóry).

 Praca miała przedstawić przemianę z czarno-białej kreacji na bardzo kolorową i.. jakby to powiedzieć.. "magiczną" ? :)


Ogólnie z pracy jestem średnio zadowolona. Mogło być lepiej, ale trudno, liczy się to, że bardzo dobrze bawiłam się przy jej tworzeniu :) A jak Wam się podoba? :)

Ania 

4 komentarze :