24.09.2016

Indila - rysunek

Hej !

Ostatnio postanowiłam się sprawdzić i narysować rysunek który rysowałam ponad rok temu. Jeśli chcecie zobaczyć jak mi poszło, zapraszam do dalszej części posta :)


Na początek rysunek z maja 2015  :) 

W 2015 roku bardzo polubiłam Indilę - francuską piosenkarkę, dlatego też postanowiłam ją wtedy narysować. Rysowałam to kredkami Bic i Progresso, Co nie wygląda zbyt dobrze, i te kontury czarnym flamastrem..

A teraz czas na rysunek z roku 2016. Skończyłam go chyba w pierwszy dzień szkoły :)

Nie da się powiedzieć, że rysunek z 2015 roku jest lepszy. Jestem pozytywnie zaskoczona progresem, kredki oczywiście też dużo zmieniły. Zapomniałabym dodać że oba rysunki były przerysowane z tego zdjęcia:

Znalezione obrazy dla zapytania indila

Jeszcze daleko mi do dokładnego odwzorowania, ale widać, że idzie do przodu :) Na koniec dodaję też porównanie:


Ania

2 komentarze :

  1. Mi bardziej podoba sie wersja z 2015 roku. Oba rysunki bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyraźnie widać postęp!!! pięknie podkreśliłaś cienie na skórze, włosy nabrały blasku, a skórzana kurtka wygląda jak skórzana :)

    OdpowiedzUsuń