2.04.2016

Kot galaxy, czyli re-make starego obrazu

Hej!


Dosłownie przed chwilą skończyłam przeróbkę starego obrazu. Wcześniejszy pomysł był nieudany, żółte, brudne tło, oraz mały czarny kot na środku. Całość prezentowała się.. bardzo źle. Zresztą sami zobaczcie :)


Przed re-make





Po przeróbce mogę powiedzieć że zamieniłam kolory - z jasnego tła i ciemnego kota na jasnego kota i ciemne tło :) Na początek zamalowałam całe płótno na czarno, gąbką zrobiłam fioletowe i niebieskie "plamy" jak to w galaxy :) Jeśli chodzi o gwiazdy - zamoczyłam lekko pędzel w wodzie, i nabrałam troszeczkę białej farby, a następnie mocno strzepywałam farbę na płótno. :) Na koniec jedynie rudy kotek :)




 Całość bardzo mi się podoba, bo wyszło lepiej niż myślałam, a galaxy było dla mnie dużym wyzwaniem :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem.

Ania

11 komentarzy :

  1. Świetny obraz, jestem pod dużym wrażeniem, bo sama kompletnie nie umiem posługiwać się farbami... A jakimi malowałaś? Plakatówki czy akryle? A może jeszcze inne?
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie - będę wdzięczna, jeśli dałabyś znać, czy podoba ci się nowy szablon,czy nie jest Twoim zdaniem zbyt prosty? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - malowałam akrylami :) no, troszkę nad tym obrazem posiedziałam, robiłam go od samego rana. Też nie lubię farb, bo czasem mieszają się na płótnie i dają zupełnie inny efekt niż ten wyczekiwany. Ostatnio np. chciałam zrobić czerwone światło odbijające się od zachodzącego słońca na morzu, ale czerwień zmieszał się z niebieską farbą i kawałek wody był.. zielony. Na szczęście udało się to zatuszować. A szablon bloga jest cudowny! Ja osobiście jestem wielbicielką prostych, eleganckich rzeczy, i kocham ten wzór w nagłówku ! Dla mnie bomba

      Usuń
    2. Farby akrylowe są cudowne. Szybko schną. Najlepiej malować warstwowo. Ja zawsze zaczynam od tła. Czasami nakładam farby na tle gąbką. Według mnie świetny efekt. A farby wcześniej mieszam, nadając im chciany kolor.

      Usuń
  2. Wow ! To jest cudne! i te tło *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kot... wow! Ja nie umiem rysować kiciusiów XD Wydają mi się jakieś takie skomplikowane... A może zrobiłabyś SR jak rysować koty??? Bardzo proszę =) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak są skomplikowane, po prostu koty to coś co rysuję najczęściej, może dlatego jest coraz łatwiej :) A SR chętnie zrobię już niedługo! :)

      Usuń
  4. Jaki cudowny i słodziutki obrazek z resztą oba!

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba obrazki są świetne ale ten galaxy jest bardziej uroczy ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i zapraszam na mojego bloga:) http://mischotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń