29.03.2016

3 crayons challenge

Hej!

Ostatnio nabrałam ochoty na jakiś szybki challenge, więc wypadło na "3 crayons challenge" / "3 marker challenge". Wybrałam wzór z kolorowanki "Koty" o której kiedyś dodawałam recenzję :)





Kolory które wylosowałam to brąz, fiolet i ciemny niebieski lekko wpadający w fioletowy. Zdecydowałam że kolorowankę pokoloruję kredkami. Nie zbyt polubiłam połączenie tych kolorów, ale całość jeśli chodzi o kolory wyszła całkiem całkiem. Ponieważ wszystkie były ciemne, zdecydowałam że wzory w tle zrobię zielone. Mam nadzieję że nie złamałam zasad, bo w końcu sylwetka kota jest pokolorowana tylko tymi trzema :)
Staranność niezbyt mi się podoba, być może to wina słabych kredek i to, że kolorowankę robiłam na szybko, ale zdecydowanie mogę polecić ten challenge. Dreszczyk emocji przy losowaniu kolorów jest nie do opisania :)

Ania



10 komentarzy :

  1. super..., ale ja też robiłam takie cuś na moim blogu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to właśnie chodzi w challenges ? :) Wiele osób je robi, tutaj nie ma zgapiania ;) To to samo co 3 marker challenge.

      Usuń
    2. spk, wiem xd przecież kżdy nie robi tego identycznie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) A ostatnie zdanie najlepsze XD ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniee <3
    ~fanka Nielama Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę też wziąć udział ;D Ślicznie Ci wyszedł kotełek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak trzema kredkami można stworzyć prawdziwe cuda

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe są zielone wzory w tle :-)

    OdpowiedzUsuń