6.05.2016

Mistrzostwa Balonowe - Obraz

Hej !


Mieszkam w mieście, w którym co roku mam szansę oglądać zawody balonowe :) Właśnie one zainspirowały mnie do stworzenia kolejnego obrazu. Po części był wzorowany ze zdjęcia :)






Pierwszą warstwę - niebo, nakładałam za pomocą małego wałeczka z gąbką. Ułatwia on uzyskanie efektu gładkiego przejścia kolorów.








Następnie za pomocą małego pędzla, namalowałam czarne balony, skoczki. No i jansożółte słońce :)


Z efektu jestem w miarę zadowolona. Obraz malowałam farbami akrylowymi, zajął mi około 2 godziny.
A Wam się podoba? :)

Ania

14 komentarzy :

  1. piękne, i wspaniały desing :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny design! Wreszcie blog jest przejrzysty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten obrazek. Taki fajny ma klimat :) Ja do farb nie mam cierpliwości -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nigdy nie miałam, ale okazały się nie być takie złe.. :D

      Usuń
  4. Ślicznie! :) Ja mam jakieś 20 km do Nałęczowa bo mieszkam w Lublinie, i tam też są co roku organizowane takie mistrzostwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow *o* Te balony wyszły naprawdę fajnie... *o* Jak Ty to zrobiłaś?! ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz :-) Śliczne niebo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń