17.01.2016

Cześć!


Witam wszystkich, w moim małym odrębnym kąciku w internetowym świecie. Na początek wypadałoby pewnie napisać trochę o sobie i się przedstawić.

Mam na imię Ania. Mam 13 lat. Pochodzę z województwa podkarpackiego. Od dawna interesuję się malarstwem, rysunkiem, fotografią i DIY. Blog to takie moje małe miejsce, gdzie mogę podzielić się z innymi moją pasją. Kiedyś może pamiątka z dzieciństwa.
Zapraszam do czytania. Mam nadzieję, że mój mały świat przypadnie Wam do gustu :)




5 komentarzy :

  1. super! Nie mogę doczekać się kolejnego postu :) Ja mam już ferie ^.^ .Zajrzysz na mego bloga? http://mischotta.blogspot.com/ Będę stałą obserwatorką twego bloga jest super :)
    Prace mi sie bardzo podobają


    Pozdrawiam

    Mischotta

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem inny blog, ale jednak ten sam! Wszystko tak na zielono. Widać maniaczka tego koloru :) A propos kopiowania, to też tego nie lubię... To przecież TWÓJ pomysł.
    Pozdrawiam ;)
    Iza z amazinglifeoftheartist.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) A co d zielonego, to w sumie jakoś bardzo za nim nie przepadałam, ale nazwisko chyba jakoś na mnie wpłynęło, hihi ^u^ Mishotta bardzo chętnie zajrzę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! ~Kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję ciebie do LBA http://mischotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń