25.01.2016

Liebster Blog Award

Wczoraj  JulaLou z blogu http://julalou.blogspot.com/ nominowała mnie do LBA (Liebster Blog Award) !
To pierwsze LBA na moim blogu i jestem z tego faktu niezmiernie ucieszona :D

LBANominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Pytania od Julii:
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę od ok. 2-3 lat. Na początku w ogóle go nie reklamowałam więc mało kto wiedział o jego istnieniu, ale teraz jest już trochę lepiej :D




2.Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Trudno mi powiedzieć, ale lubię zapach cynamonu, farby i korektora xD

3.Masz psa? Jeśli tak to jakiej rasy?
Mam. Wabi się Łatek i jest kundelkiem :) 




4.Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia :D



5.Ulubiony napój?
Eeee.. Mirinda? 


6.Czy ten blog jest Twoim pierwszym blogiem?
Tak :D

7.Co cię motywuje do pisania?
Pozytywne komentarze! :)

8.Ulubiona technika rysowania/malowania?
Rysunek Kredkami :) 

9.Który rysunek narysowany przez Ciebie jest Twoim ulubionym?
Rysunek mnie umieszczony w banerze powyżej :)

10.Ołówki czy kredki?
Kredki :)

11.Farby czy pastele?
Farby, ale zależy jakie :)

Ja nominuję:
1. swiatmalowanykredkami.blogspot.com

Pytania ode mnie:

1. Ulubione zwierzę?
2.Jakich kredek używasz najczęściej?
3. Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
4. Szkicowanie czy Kolorowanie?
5. Akryle czy Akwarele?
6. Kartka czy Podobrazie ?
7. Ulubiony wykonawca/zespół?
8. Lilla Lou czy Top Model?
9. Ulubiony kolor? :D
10. Masz rodzeństwo?
11. Od kiedy piszesz bloga?

Mam nadzieję że wszystkim uda się odpowiedzieć na moje pytania :)
Ania

12 komentarzy :

  1. Super, dziurkę za nominacje :3
    Kejtilou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację Ania ^-^
    Kasia z swiatmalowanykredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne LBA ,dziękuję za nominację może uda mi się znaleźć 11 blogów .Zapraszam do mnie codziennie dodaję nowy post ;)monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie możesz nominować ^-^ jak chcesz, oczywiście :)
      http://swiatmalowanykredkami.blogspot.com/

      Usuń
  4. Fajne pytania (i odpowiedzi też). PS. Słodki ten Łatuś
    ~Kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację nominacji, swietnie się czytało :D

    mogłabys poklikac w linki w tym poscie ? Będę bardzo wdzięczna :) by-vanys.blogspot.com

    Pozrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń